tiistai 22. heinäkuuta 2014

Haaste, sekin ensimmäinen :)

 Suvi K. blogissaan Hyppyvarpaat haastoi minutkin mukaansa. Tässäpä pelin säännöt:
Haasteen säännöt ovat seuraavat:
Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Haastettujen tulee valita 11 blogia, jolla on alle 200 lukijaa ja välittää tämä haaste heille.
Sinun tulee kertoa blogissasi, ketkä haastat.
Et voi haastaa uudelleen sitä henkilöä, joka haastoi sinut.
11 asiaa minusta: 
1. Olen 30 vuotta tänä vuonna täyttänyt ja siitä kriiseillyt.
2. Minulla on 2 ihanaa lasta ja kolmas (ja samalla viimeinen?) tuloillaan
3. Olen monilapsisesta perheestä
4. Olen ollut yksissä mieheni kanssa 12 vuotta, naimissa 7 :)
5. Savon mualla tulee tänä syksynä 10v täyteen!
6. Olen herkkusuu ja painoindeksini on samaa mieltä (ennen tätä raskautta 27, ennen kakkosta 30 :P)
7. En tykkää urheilusta muuten kuin seuraamalla telkkarista :D
8. Neulon, virkkaan, ompelen mielelläni, välillä tosin pitempää pinnaa vaatien ;)
9. Olen töissä hypermarketissa ja tykkään siitä (hyvä näin 3viikon työn jälkeen sanoa ;), olen ollut samassa paikassa 5v.
10. Ensi viikolla on siskoni häät, ja ne ovat vasta toiset omieni lisäksi joissa olen ollut :P edelliset oli 7v sitten lankoni häät...kaverit, naimisiin siitä ;)
11. Tykkään blogeilla ;)

11 kysymystä minulle ja muille haastetuille:

1. Onko teidän kodissa jaettu kotityöt tasapuolisesti?
           Kotitöiden harrastaminen meidän taloudessa on vähän niin ja näin, mutta loppujen lopuksi mies imuroi ja vie roskat ja tiskaa sillon tällön, mie sit pidän yllä yleistä järjestystä (silloin kun ehdin ;)), teen ruoat yleensä ja tiskaan silloin tällöin. Muut hoitaa se ketä komennetaan...  
 2. Mikä sinua ärsyttää kesässä?     
           Hyttyset

3. Kerro kolme asiaa, joissa olet hyvä.    
           Norjalaispipojen neulominen, tiettyjen ruokien laitossa ja parisuhteessa eläjänä

4. Miksi pidät blogia? 
           Halusin tuoda esille kantoliinailua, samalla kun pistän muistiin itselle tärkeitä juttuja. Nyt tästä on tullut myös käsitöiden esittelykanava ;)

5. Kerro kaksi asiaa, joista olet itsessäsi ylpeä.
          Jaksan töissä olla iloinen vaikka kaikki eivät jaksakaan. Olen hyvä vaimo ;)

6. Listaa kolme luonteenpiirrettä, joista pidät itsessäsi.   
          Avoimuus uusille ihmisille, huumorintaju ja laiskuus

7. Millainen olet aamuisin?
          Riippuen heräämisajasta, äreästä aurinkoiseen

8. Kerro kaksi asiaa, joita sinun pitäisi kehittää itsessäsi. 
          Joustokyky ja äitiys

9. Miten pidät itsestäsi huolta? 
          Nauramalla tarpeeksi usein ja tuulettumalla välillä

10. Mitä teet, kun olet surullinen?
          Itken, nyyhkytän ja olen hiljaa

11. Nimeä kolme asiaa, joista nautit arjessasi.
          Iltojen omat ajat, ulkoilureissut lasten kanssa ja ruoan laitto.


11 uutta kysymystä haatettaville: 

1. Käytätkö tai oletko käyttänyt kantovälineitä lastenhoidossa?
2. Käytätkö tai oletko käyttänyt kestovaippoja lapsillasi mikäli sinulla niitä on?
3. Harrastatko käsitöitä? Jos niin mitä?
4. Minkälaisesta tekemisestä tykkäät lasten kanssa?
5. Odotatko jo syksyä?
6. Seuraatko mitään tv-ohjelmia? Uudet tärpit aina kiinnostaa :)
7. Mikä kesässä on parasta?
8. Kerro varhaisin lapsuusmuistosi :)
9. Oletko uinut tänä kesänä?
10. Kauan olet bloggaillut?
11. Montaa blogia seuraat?

Aika sekalainen valikoima kysymyksyä mutta sellainen minä olen, sekalainen ;)

Haastan seuraavat blogit:
Christan käsistä
Ihmemaassa
Jämälankalaatikko
Kotileikki 
Lauriida
Minä, sinä ja hän
Omaa aikaa
Pieniä hetkiä
Sannitin
Tyrnifarmarit
Viljavalla

Sit eiku haastamaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti